{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بدجور رو این اهنگه قفلی زدمم

بدجور رو این اهنگه قفلی زدمم
اسمش چیهه؟؟؟
دیدگاه ها (۵)

اینه جوریهه دیگهه ولیی رپ سونگمین🛐🛐🛐🛐🛐

گونووکییی (عادیه بیشتر از قبل دارم عاشقش میشمم؟)

من غششششش🤧🤧🙃🙃🙃

رو اهنگ قفلی زدمم😂👍🏻

برای باز هزارم رو این اهنگ قفلی زدمم😭😭😭🛐

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط