{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ربطی به بی تی اس نداره اما چون نزدیکه مدرسه هستیم گفتم بز

ربطی به بی تی اس نداره اما چون نزدیکه مدرسه هستیم گفتم بزارم 😂
دیدگاه ها (۰)

شایدم درس نخوندن توی کره فقط توی فیلما هستش ؟؟اما چطور باور ...

عطیه

اینو قرار بود روز تولد جونگ کوک بزارم ولی یادم رفت

رمان بی تی اس بزارم ؟؟

کنسرت بی تی اس بزارم😝💘

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط