{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من هیچ وقت گریه نمیکنم اگرم گریه کردم شاید از خوشحالیه ا

من هیچ وقت گریه نمیکنم اگرم گریه کردم شاید از خوشحالیه از اینکه خاطراتی داشتم که منو شاد میکنن و برای اون خاطرات از بین نرن زندگی میکنم✨
دیدگاه ها (۵)

چنگده نازه✨

من غششش😢لیلیا خر برام سگ بیگی😑✨نگیری بات قهر میکنم😢

به شدت حق😂😂

گاهی وقتا..

بچه ها واقعا هیچ امیدی به ادامه دادن ندارم از اون فیک خون ها...

عشق ممنوع p21

🐻: شاید چون خیلی وقت گذشته بود؟🐰: برای من، به جز روز اول…🐿: ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط