{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من خیلیم ادم ارومیم اصلا بیش فعال نیستم😂😂😂🤌🏻🤌🏻

من خیلیم ادم ارومیم اصلا بیش فعال نیستم😂😂😂🤌🏻🤌🏻
دیدگاه ها (۲۱)

ولی من عاشق این سبک میمونمایگ نکنید کار خوبی نیست🤍

منو این آهنگ برای بارم n😂🤙🏻یه جمله مون نشه :)

Book<<<🤌🏻🤌🏻Book is so expensive but humans don't read it

#u.n.f.n.b.m

من ادم ارومیم

اهنگ من ادم ارومیم

یه سم براتون اوردم😂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط