{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

آسیب؟ فقط نفس میکشم همین ...

آسیب؟ فقط نفس میکشم همین ...
𓂃⌁ ִֶָ .‌☆°~ @starxr ~°☆𓂃⌁ ִֶָ .
دیدگاه ها (۱)

بگید ...𓂃⌁ ִֶָ .‌☆°~ @starxr ~°☆𓂃⌁ ִֶָ .

اهنگ تیکه یی جدا نشدنی از منه ، بهتره بگم ، خود منه ! ...𓂃⌁ ...

تو قشنگی بفهم اینو جورججج @midaxar 𓂃⌁ ִֶָ .‌☆°~ @starxr ~°☆𓂃...

تنهای تنهای ، تنها ! ...𓂃⌁ ִֶָ .‌☆°~ @starxr ~°☆𓂃⌁ ִֶָ .

من زیر اب نفس میکشم😎

اصکی بامنبع ذکر دیگه من نگم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط