{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

han_jaesun 63987197

دیدگاه ها (۰)

مورفین فقط صداش... 🥹

هرکی یه غمخوار داره... یک پناهیی که درددلاشو یواشکی بهش میگه...

آرزوی کودکیم بود ببندم اورا تا توانم بعد عاشورا ببینم لب خند...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط