إسرائيل 🇮🇱
إسرائيل 🇮🇱
ما کاری ب مردم عادی نداریم...
واقعا؟
هنوز نسل کشی هاتو یادمونه
ما کاری ب مردم عادی نداریم...
واقعا؟
هنوز نسل کشی هاتو یادمونه
- ۱.۰k
- ۲۵ خرداد ۱۴۰۴
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط