{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

"کجا پنهان کنم اندوهِ یک دنیا، نداری را"

"کجا پنهان کنم اندوهِ یک دنیا، نداری را"

#یاسین_بندری
دیدگاه ها (۰)

💙✨️[ ستاره‌ها نهفتم در آسمان ابری‌ ‌ دلم گرفته ای دوست هوای ...

🤍💜💚💛🧡❤️🔺️ خوشا شیراز و وصف بی مثالش‌‌.

Trust...

اما چرا خودکشی! پایان دادن به زندگی که دیگر تحمل زندگی در آ...

و من چگونه تورا پنهان کنم وقتی از چشمانم سرازیر میشوی؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط