{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دلبر♡تو♡آرامش منی♡میون این همه خستگی...💙

دلبر♡تو♡آرامش منی♡میون این همه خستگی...💙
دیدگاه ها (۳)

✦هرچه با هرکه کنی، بر تو همان می‌گذرد  مهربان باش که این عمر...

”همه به موقعش دلتو میشکوننحتی بهترینشم ‟ 😅❤️‍🩹

🧿❤️‍🩹

وَ اُمیدْ،قَشَنگتَرینْ باوَر اِنسانْ اَستْ...️ 🙃🖤

میون دوتا دلبر 💫

🐰:میون دوتا دلبر اینور برم یا اونور؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط