{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

حاجی رفیقم میگه وایب دازای میدم ــــــ

حاجی رفیقم میگه وایب دازای میدم ــــــ
دیدگاه ها (۱۰)

می‌خوام برم خونه ....

بیو شین رو دیدم یاد این افتادم ...

پارت ۲۳:تومان در مقابل والهالا۳۱ اکتبر سال ۲۰۰۵مبارزه تومان ...

پارت ۲۲:کسی که میخواهد فرمانده باشدسوزومه سر تکون داد : اره ...

وقتی رفیقم میگه وایب پسر به آدم میدی واکنشم:

رفیق صمیمیم میگه اول وایب هیلی و بعد وایب کاترین رو میدم🎀.

منو رفیقم همیشه کم رو میدم رفیقم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط