{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دنیا ب کام ما نبود....🖤💔

دنیا ب کام ما نبود....🖤💔
دیدگاه ها (۱)

هی روزگار ذلیل بشی....🖤

میدونی....خیلی فرق هست بین کسی ک الکی میخنده ، با کسی ک خنده...

🔥🖤

همیه برنامه ها ایرانی خرابن حالشون بده.درحیرتم که گردش گردون...

دنیا ب ساز همه رقصید ب ما رسید توبه کرد🫡🖤️

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط