{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بی سلیقه ؟

بی سلیقه ؟
من آدمای جذابی رو استن میکنم
دیدگاه ها (۰)

چه اعضای بلک پینک باشه یا بی تی اس یا هر گروهی که دوستشون دا...

میخوام اعتراف کنم که من این شیپو از تهکوک بیشتر دوست دارم

حقققق

تو به من هیت میدی اما من بانو لونیوا رو استن میکنم اسلییی

واسه همین استن میکنم:)#اصکی_ممنوع

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط