{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

فکر نمی‌کردم یروز واسه کسی که دوسش دارم گریه کنم چون هربا

فکر نمی‌کردم یروز واسه کسی که دوسش دارم گریه کنم چون هربار مانع میشن که کم تر حرف بزنیم😭😭💔💔
دیدگاه ها (۲)

حق@parkleah7

خیلی خوشگلا🎀❤️😂

خیلی دلم برات تنگ میشه اما نیستی ولت نمیکننننن🥺💔

شغل جدید اعضا😮‍💨😂

قطعا موهام نصف پارساله

من کم کم دارم به این درجه میرسمو ..فکر کنم واسه همینم از آدم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط