{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

حدفم از زدن این ادیت این بود که فقط خواستم بهتون یادآوری

حدفم از زدن این ادیت این بود که فقط خواستم بهتون یادآوری کنم این نسخه سونیک چقدر گوگولی بود 🥹🎀
دیدگاه ها (۱۲)

موقعیت : داری ادیت میزنیآدم موقع ادیت زدن متوجه چیا که نمی ش...

ادیت بی کاری 🤓☝️🎀

وای این سه تا خیلی خوبننن 😭💖🎀ادیت خودم 🤓🎀

ادیت بی کاری 🤓☝️

فقط خواستم یاداوری کنم🤧

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط