{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اجاقت کور بود؟من که خود راضی به این خلقت نبودم🙂

اجاقت کور بود؟من که خود راضی به این خلقت نبودم🙂
دیدگاه ها (۰)

آره :)))))#خدا #خدایا_شکرت #دوستت_دارم_خدا

الا و بلا که فقط حال تو با ما خوشه :)))))#دلبر #عشق

اگه عروسیم اینجوری نباشه یه تور مشهد میگیرم میرم و بعدش میرم...

و قلبی که بعد از دیدن این کلیپ خیلی اکلیلی شد 🥹 >>>>>> 3

این منطقی نمی‌باشد معلومه وه این ها خلقت خداوندننن

🔹 امیرالمؤمنین(ع) بعد از قبول ‌#حکمیت فرمود:«وَ أَنَا وَ الل...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط