{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

داش علی..

داش علی..
دیدگاه ها (۰)

حق..

دیرگاهیست که تنها شده ام..قصه غربت صحرا شده ام..وسعت درد،فقط...

باتو..از عشق..سخن ها..دارم، اما اگر غصه این قرص نان بگذارد.....

علی تونم

داش اکل

داش نیگان

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط