{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اینجا زندگی سخته

خیلی سخته 😭🕊️
دیدگاه ها (۲)

یه روز یه قاصدک

همه ی ما زشتیم چون قشنگ هامون رو ازمون گرفتن

زندگی کردن شده آرزو مون

خوشا به حال آنانی که در ایران عاشق نشدند

اینجا دختر بودن خیلی سخته ولی تو قوی تر از تمام سختی هایی🫰❤️

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط