{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یعنی چقدر سر این جاش حرص خوردم یعنی این قسمتو که دیدم از

یعنی چقدر سر این جاش حرص خوردم یعنی این قسمتو که دیدم از دوما بدم اومد دیگه😭
دیدگاه ها (۲)

بچه ها میخوام یچیزی رو به اونایی که مانگا نخوندن بگممیدونستی...

بچه ها بالخره کتاب خریدمممم قاچاقی سوار ماشین داییم شدم رفتم...

چقدر سر این سکانس حرص خوردم و استرس کشیدم اهه😒💐شیطان من 💐

بلاخره اولین ادیتی که از این سریال میزارم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط