{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

😆😆

😆😆
دیدگاه ها (۵)

هیترا هرکی میگه بی تی اس بده یجور میزنمش، و فوش میدم تا وقتی...

اگر فن ساین بزارم حتما میگن نه🤌🤌

#jojotsu_kaizen

اینجا، امروز جاییه که 50 سال پیش ( زمانِ شاه ) ازش دکتر میاو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط