{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ربطی به پیجم نداشت ولی اینو فقط لجند ها میفهمن

ربطی به پیجم نداشت ولی اینو فقط لجند ها میفهمن
دیدگاه ها (۶)

بقیشونم میزارم..

خیلی وقته یونمین نداشتیم.

این پست ربطی به محتوای پیج نداشت ولی دلم نمیومد تو پیجم نباش...

فقط لجند های دهه هشتاد میفهمن ، پس لایک کن ❤️#خدا #ایران #gt...

اینو فقط دخترا میفهمن😂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط