{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کاشکی دنیا بمیر بمیر نی بو

💥💥💥😔😔😔
دیدگاه ها (۶)

امان ای دل ای دل

به افتخار این پدر های زحمتکش و شریف یه قلب بزار

دلخواه کجای هی دارم صدات میزنم بیا دیگه

ییلاق زیبای من تقدیم نگاهتون عزیزان

کاشکی واقعا دنیا پر از این آدم ها بشه🥲

کاشکی دوباره به دنیا بیام💔💘لایک یادت نره😉❤❤

الان بمیر

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط