{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کاش یادم بره که منو یادت رفته :)

#منو تنهایام #خودم تنها #بی کس
دیدگاه ها (۳)

شباهت این دوتا...

هنر ما در اینجا خریداری ندارد ....

درسی که سال ۱۴۰۳بهم داد...

چشمون زدن گلم...

دلشوره دارم یادت بره منو🥺🥺

میزنم شاید بجای تو خودم از یادم بره 😅🍻💔🫵

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط