{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من یه شهروندم تو یه مافیا تیر چویلد ناو قلبم کتای🙃😉❤️‍🩹as

من یه شهروندم تو یه مافیا تیر چویلد ناو قلبم کتای🙃😉❤️‍🩹asalam
دیدگاه ها (۲)

امیدم و دست دامه😉🖤

asalam🙃❤️

کاشکی منم توی قلبم تیر می‌خورد و الان زیر یه خرمن خاک بودم 💔

قلبم دااااره‌ههه مییییااااد توووو دهنماااوووون دخترهههه کییی...

مرات

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط