{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

انقد با خودم حرف زدن بهم میگن روانی..

Music#
دیدگاه ها (۰)

گفتم حداقل میگی تولدو تبریک.

همه میگن از اون آدم خلایی

بیا بریم پارک بریم دشت😄

انقدر بزرگ کردمت‌..

☆•انقد با خودم حرف زدم که بهم میگن "روانی" ...

بهم میگن روانیلایک کن زیبا 🌟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط