{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یه روز یه قاصدک

به یاد
#مانی صفرپور 🖤😭
دیدگاه ها (۲)

همه ی ما زشتیم چون قشنگ هامون رو ازمون گرفتن

اینجا زندگی سخته

زندگی کردن شده آرزو مون

یه روز یه قاصدک تو هوا میزد پرسه....به یاد مانی 💔😓

بمیرم برا دل مادرت مانی :)#جاویدنام#مانی صفرپور

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط