{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

رو به خودم:میای برقصیم؟ :)

رو به خودم:میای برقصیم؟ :)
بچه ها کسایی که متوجه نشدن چی شد وقتی صفحه سیاه میشه انعکاس خودتون رو صفحه میوفته و منظورش خودتونین:)
دیدگاه ها (۵)

نمیدونم چرا ولی جدیدا هر روز به ی اتفاقی گریه میکنم

ولی راست میگه ها=)

قول میدم اگه دوباره بچه شم دیگه این ارزو رو نکنم

قشنگا میگید علامت تیک تاک میوفته چون کپی میکنی نه بچه ها بخا...

بچه ها دارم ادامه مانگا رو روبیکا میزارم ببینید نمیدونید چی ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط