{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

🤣🤣

🤣🤣
مانی سربه‌سر رفیقش گذاشته
دیدگاه ها (۰)

هرچی سپیده رو دوست داره داخل کامنتا یه قلب بزارید

لایک و فالو و کامنت فراموش نکنید @mani_sepide13489

@mani_sepide13489

بیکار بودم رفتم سربه سر روانشناس گذاشتم! خواستم بگم زیاد سرب...

ولی سر خاکش رفتم ....مانی 💔فالو کن

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط