{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تو قول دادی از اول مهر شروع کنی..‌‌.

تو قول دادی از اول مهر شروع کنی..‌‌.
دیدگاه ها (۰)

صبرم زیاده ولی بهتره امتحانش.نکنی😉🖐🏻

سلام بچه ها خوبید؟مدارس شروع شده و من نمیتونم زیاد فعالیت کن...

نمیخواد انقدر قسم بخوری🤣

حیوون آزاری کار خوبی نیست 😂🤷🏻‍♀️

تو قول دادی...

تو قول شرف دادی😭😭

تو قول شرف دادی نمیپزیش😭🤣🥹

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط