{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

- اگه‌ عشقِ‌ تو‌ جهنم‌ باشه؛‌

- اگه‌ عشقِ‌ تو‌ جهنم‌ باشه؛‌
تویِ‌آتش‌ سوزانش‌ میسوزمو‌ نابود‌ میشم .
دیدگاه ها (۰)

[آرامش هم که از حد بگذرد؛ زندگی شکل مرگ می گیرد.]

نگران اینم که بعد از تو دیگه نتونم عشق رو احساس کنم.

پروانه سیاه من؛پاییز با تمام وجودش دوبار پدیدار شد پاییزی که...

ببوسش تا بمیرم اوژنی

تو جهنم باشه بهتره

هیچکس اهمیت نمیده حتی اگه تو جهنم باشی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط