{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دین و اندیشه mr.joveijari 40774958

دیدگاه ها (۰)

عجییه آدما همه کار میکنن کسی کاریشون نداره انوقت ما برای اما...

تورا باغیر مبینم صدایم در نمی آید 💔🙂#عاشقانه #شخصی

به عقاید همدیگر احترام بگذاریم هیچی نمیشهبخدا تهش چیزی نیست

تولدم مبارک 🫠🙂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط