{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

pov:سه سال از این آهنگ میگذره

pov:سه سال از این آهنگ میگذره
دیدگاه ها (۱)

این الان برا من خوبه 😂😂

چه جوابی دارین بدین در رابطه با مرگ شاه 😔🖤...

شاه و بانوی ایران🤴👸🇮🇷✨

من از این شاه شکایت دارم 🖤😔

چند سال ازین اهنگ میگذره و هنوز من عاشقتم 🛐🛐🛐💙

pov: وقتی کاراکتر موردعلاقت با اهنگ مورد علاقت یکی میشه

میگذره درس میشه...هیپاپولوژیست باشه؟#اهنگ

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط