{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

مامانجونم یه چیزی بهم گفت......

مامانجونم یه چیزی بهم گفت......
گفت : ستایش عادت نداشتی بخاطره کسی
اینطوری گریه کنی........🙂💔
من احمقم....
خیلی خیلیم احمقم....🙃
دیدگاه ها (۱۱)

خوب الان دیگه گوه میخوری😅🔪https://wisgoon.com/zenen-666

گوه خوردی دیوث.....https://wisgoon.com/zenen-666

اگر تا فردا ازم خبری نشد.......حتما احمق شدم یه بلایی سره خو...

بچه های عزیز میخوام یه داستان مختصر

عاشق بودن خیلی خوبه حس خوبی داره ولی باید دوطرفه باشه خیلی د...

خیلی بهم میان🥺😍#ارزی@m50320894 خوشحال میشم حمایتم کنی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط