{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

نمیتونی بیبینی خیلی خسته م؟💔

نمیتونی بیبینی خیلی خسته م؟💔
دیدگاه ها (۲۵)

از خودم متنفرم، از خودم خسته شدم🌚💔

جوریکه من این آهنگ رو دوس دارم🎧🎶

فقط کامنتا😂💔

بلی متاسفانه🗿🤝🏻

خسته م زین روزگار.تکراری

وسواس فکری فقط اونجاش که حتی خودت هم ازش خسته شدی ولی نمیتون...

مه آلود م خیلی قشنگههه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط