{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ناهار بودیم گل ها به فردایش

ناهار بودیم گل ها به فردایش
بچه ندارن پایین بودیم دارا به فدایش
دیدگاه ها (۱)

تو تاریکی ببین انگار داری سکانس های زندگیتو میبینی

هر کس به طریقی دله ما میشکند ،💔بیگانه جدا دوست جدا میشکند 💔...

آقای قاضی،،،از ما چیزی دزدیده شد به نام جوانی،🖤🖤

ولی اون زمانی که فقط یه بچه بودیم.....

ولی ما برای این حرفا زیادی بچه بودیم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط