{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

شبیه منو تو کی میشه خب؟(:

دیدگاه ها (۰)

تو عشقش و داری))):#غمگین

من از درای بسته بیزارم✋🏻((((:#غمگین

مال من باش(:❤️‍🔥#عاشقانه

توام ذاتت اینه عوض نمیشی که!#غمگین#افتر

دوستان اینو من نکشیدم ولی خب این درسته یوهانه ولی خب الکسران...

تو گفتی شبیه اونا نیستی...))سلام قشنگم خوشحال میشم منو لایک ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط