{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چیزی نگفتم و شروع کردم به نوشتن...

چیزی نگفتم و شروع کردم به نوشتن...
دیدگاه ها (۶)

واییی...😂😂

آرزوی مرگ براتون ندارم...به هیچ عنوان اتفاقا امیدوارم زندگی ...

پیشی...

عهه...خب چیزه مامان.....چیزه...

شایدم ی روزی....

شروع کنم رمان فیک نوشتن؟؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط