{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خوشگلام😭😭😭

خوشگلام😭😭😭
ببخشید اینو میگم ولی...
دارم گوشیمو عوض میکنم
تو گوشی جدیدم ویسگون نصب نمیشه😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
ممکنه دیگه فعالیت نکنم نگران نشید 😭🫠
باز برمیگردم🥹🥹🥹🥹🥹
خیلی دوستون دارم بای(::::::::::؛:::::::::
دیدگاه ها (۱۵)

سلام(::::من از توی سایت اومدم بلاخره 😪دلم براتون یه ذره شده ...

فالوشههه حتماااا😙

اینن خوشگلمون رو فالو کنید حتما....🥹

😭🥳هپی 60 تایییییمرسی🥹🫠

خب خوشگلا دیگه من داخل ویسگون فعالیت نمیکنم گوشی جدید خریدم ...

حاضر جواب باش خوشگل خانم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط