{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

شاید یک ماه دیگه

شاید یک ماه دیگه
یک سال دیکه
شاید ده سال دیگه یا..
صد سال دیگه🙂🖤🥺
دیدگاه ها (۱)

متنفرم از وقتایی که... 🖤

واسه من استوری معنا دار نزارید😎👩🏻‍🎤

کاش خوندن این دو تا تموم نشه 🥺🙂

کسایی که آرمی هستن فالو کنن اها راستی فرشته ها لایک هم فرامو...

سلیقه تا صد سال دیگه.. 💗

سلیقمی تو صد سال دیگه❤

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط