{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اونی که دوسش داشتمو رف......😉🖤

اونی که دوسش داشتمو رف......😉🖤
دیدگاه ها (۲)

من برا تو میزنه قلبم چرا با من بدی...🌿🙃

دل بردی از من ساده...🤍

عشق که در میزنه.....................🤤

.واسه اونی که دوسش داری جنگ راه بنداز غرور واسه ترسو هاست🙂♥️...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط