یه سوالی برام پیش اومده ...
یه سوالی برام پیش اومده ...
چرا همتون از بیرون امام زاده اید
ولی از درون حروم زاده 😒
چرا همتون از بیرون امام زاده اید
ولی از درون حروم زاده 😒
- ۲.۸k
- ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط