{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

میخواهم تو را در این لحظه...

میخواهم تو را در این لحظه...
از من نخواه که آرام بگیرم...
به خدا خیلی وقت است دلم به هوای آمدنت نشسته....❤️
دیدگاه ها (۲۹)

حسبی الله ( تنها خدا برام کافیست ) ❤️از خدا برای تک تکتون عم...

تقدیم ب نگاهتون.....🌹ممنون ک لایک میکنید

ممنون ک لایک میکنید...🌹

ممنون ک لایک میکنید...🌹

مینی سریال در اسارت مافیا

یک عمر هوای دل خود داشتماما یکلحظه نگاه توبهم ریخت دلم را......

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط