{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هر کسی از این دنیا چیزی بر میدارد من.....

هر کسی از این دنیا چیزی بر میدارد من.....
دست بر میدارم.........................
دیدگاه ها (۰)

الان براتون میفرستم@taila @@Kim.taehyung1995

منو اون@jeon.rayli

@jeon.rayli

بهترین حس وجود ندار..............

شدو این طوری را خیلی دوست میدارم

خیلی از این جور ادیتا دوست میدارم🎀

گر ایران ویران سرا است ..من این ویران سرا را دوست میدارم ..

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط