{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

همه باید ب سلیقه هم احترام بذارن....)

همه باید ب سلیقه هم احترام بذارن....)
دیدگاه ها (۱)

تایپ ایدال من 😜

هر چیزی ک متعلق ب این دنیاس متنفرم 😭. ............... ........

واکنش؟ ••)

اینم برای اونای که بایسشون جیمینه و حتا برای اونای ک کیپاپر ...

مگه همینجوری بشم که احترام بذارن

احترام به سلیقه آدم ها

به آموزش استفاده از سلاح تو صداوسيما نقد میکنن

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط