{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

همه ما غریب و تنها می‌میریم:)

همه ما غریب و تنها می‌میریم:)
.
.
دیدگاه ها (۲)

کمی کوک لاور کشی!

خانم کیم‌‌‌.....

تو اهمیت نمیدی....

اونایی ک تاریخ تولدت یادشون میمونه..

چرا هر بار میریم دریا گریت می گیرهدلیل گریه😭💔

می شود آن روز با دادن جانم جواب محبت شما را بدهم ای غریب زهر...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط