چرا مدرسه آزاد در خون شهدای ۱۸ و ۱۹ شریک است؟
چرا مدرسه آزاد در خون شهدای ۱۸ و ۱۹ شریک است؟
🔺ویدیو را ببینید؛ باورتان میشود که این گفتگوها در فضای داخل ایران ضبط میشود و مدرسه آزاد فکری اینگونه درباره فردای جمهوری اسلامی ایران برنامه میسازد؟
🔺در کدام کشور دنیا این سطح از فعالیت بر خلاف حاکمیت وجود دارد که در ایران ما مشاهده میکنیم؟ چه کسی باید با این گلوگاههای ضدانقلاب که در داخل سرزمین ایران هستند برخورد کند؟
🔺ویدیو را ببینید؛ باورتان میشود که این گفتگوها در فضای داخل ایران ضبط میشود و مدرسه آزاد فکری اینگونه درباره فردای جمهوری اسلامی ایران برنامه میسازد؟
🔺در کدام کشور دنیا این سطح از فعالیت بر خلاف حاکمیت وجود دارد که در ایران ما مشاهده میکنیم؟ چه کسی باید با این گلوگاههای ضدانقلاب که در داخل سرزمین ایران هستند برخورد کند؟
- ۲۱۰
- ۰۳ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط