{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

برادر ناتنیم🤣🤣🤣

برادر ناتنیم🤣🤣🤣
هر وقت این سکانس میبینم از خنده میترکم
دیدگاه ها (۵)

به خدا همینه دقیقا همینه هر کسی تکذیب کنه خرهمن خواهر برادری...

چرا سر ثور پار شدم

نمیخندم ناموسن رو خشتکت😂

من چرا هروقت این سکانس رو میبینم خندم میگیره😂😂😅

من تورو میبینم برادر......

وایییی😂مردم از خنده سر این سکانس🤣🤣🤣

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط