{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چیزی که بیشتر مردم از entp میبینن

چیزی که بیشتر مردم از entp میبینن
.
چیزی که یک دسته کم میبینن
دیدگاه ها (۵)

این پیجم رو دنبال کنید.. راجب mbti فعالیت می‌کنم..زیر پست سن...

از شدت بیکاری...شایدم بیماری....خب مهم نیست... جواب بدین....

عالی...

بله...

واقعاااا مارو دسته کم گرفتییی

قدرت جونگکوک رو دسته کم نگیرید

دسته دوم بیشتر به من میخوره😂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط