{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ههه ولی ما بچم بودیم یه گوشه میشستیم به بچها که تو کوچه ب

ههه ولی ما بچم بودیم یه گوشه میشستیم به بچها که تو کوچه بازی میکردن نگاه میکردیم 😢😢
دیدگاه ها (۱)

....

مسیر موفقیت

ای کاش ما هم الانتو کوچه پس کوچه هایی بودیم کهتهش می‌رسید به...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط