{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

زندگیم با تو خوبه ❤🌸

زندگیم با تو خوبه ❤🌸
ولی بدون تو واسه من جهنم میشه ❤️‍🔥❤️‍🔥🥺🥺
دیدگاه ها (۱)

روز مبارک ،♥️♥️🙃🙃

قدر خوبیامو بدون .....

نصف مال تو بقیه فدای تو ،♥️♥️♥️

من بعد عادی ترین اتفاق تو زندگیم مثل وقتایی که هوا خوبه😂😂

واسه قشنگ ترین دلیل زندگیم واسه ی قند عسلم سارا❤️

...........

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط