{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

افسردگی داری...

دیدگاه ها (۰)

می‌خوام مال تو باشم...

متضاد منی ولی رفیقم باهات...

میتونم واسه همیشه دوست داشته باشم...

خب بیروان بانو مگه مرض داری میزاری مردم ببینن افسردگی بگیرن😫

افسردگی یعنی چی؟#افسردگی #غمگین

من افسردگی بگیرم .؟ من تنهام ؟ من خودمو دارم ..هر چقدر بلدین...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط